נס ציונה - הפורטל
נס ציונה אודותינו חדשות כתבות עסקים לוחות ארועים חוגים פורום יצירת קשר
קטגוריה:  תחום:  טקסט חופשי:   
יום רביעי, י"ג כסלו תש"פ, 11 דצמבר 2019, 03:07   הוסף למועדפים הפוך לדף הבית
שם משתמש / אימייל:
סיסמא:
שכחתי סיסמא
כניסה לבעל עסק

הזינו את כתובת האימייל שלכם לקבלת עידכונים שוטפים,הפתעות ומבצעים

חדשות נס-ציונה אירועים ופעילויות ספורט חברה וקהילה
תרבות ופנאי עסקים מקומיים כתבות הגולשים שונות ומבצעים

טיפים לשיווק ומיתוג מנצח

כתב/ת: מערכת האתר

עודכן בתאריך: 6/5/2019

הדרכים בהן כולנו מתייחסים למותגים אלה ואחרים הן מעניינות למדי. אנחנו יכולים להתרשם מאריזה מעוצבת באופן יצירתי, להתגלגל מצחוק מפרסומת ייחודית, או פשוט ליהנות מהמשקה האהוב עלינו.

כולנו צרכנים שמקבלים מדי יום ביומו החלטות המבוססות על המותגים שאנחנו מכירים ואוהבים. אבל המיתוגים הללו לא נוצרו מתוך איזה צרוף מקרים או בדרך אגב ללא מודעות. הן נוצרו בזכות אסטרטגיות שיצרו מיתוג בעל זהות מנצחת, מיתוג שיכול להשיג מטרות, לרכוש אמון, לתפוש את תשומת הלב ולהתגבר על כל שינוי בלתי צפוי.

הטיפים לשיווק ולמיתוג מנצח יתמקד בשני היבטים:

  1. טיפים על: בניית מותג מנצח
  2. טיפים על: שילוט לעסקים לחיזוק המותג

בניית מותג מנצח

  • צרו מותג אותנטי

עצם העובדה שתישארו נאמנים ליעדים ולחזון של הארגון שלכם, תאפשר לכם ליצור מותג ייחודי שהוא גם בר קיימא וגם מוצלח. פיתוח המותג צריך לנבוע מארגון שיודע מי הוא וכיצד הוא רוצה להיתפס בעיני הציבור. האסטרטגיה של המותג צריכה להתאים להיסטוריה, למשימות, לתרבות ולערכים של הארגון. הבנת קהל היעד, המטרות והמתחרים ינחו את הארגון בבהירות בדרך ליצירת אסטרטגיה אותנטית של המותג.

  • צרו מותג עקבי

בין אם הלקוח בוחן את המוצר, משוחח עם נציג החברה או מבצע רכישה באתר – החוויה אמורה להיות מוכרת לו. זהות המותג חייבת להיות מלוכדת ולכלול את כל האלמנטים של זהות זו, כדי להבטיח שכל החלקים אכן מציגים בפני הצרכן תמונה זהה. הקווים המנחים של המותג חיוניים ביותר כדי להבטיח קוהרנטיות של כל רכיבי המותג, במטרה לרכוש את אמון הלקוחות ולזכות בנאמנותם. בניית המותג ושיפורו דורשים מסירות ורצון עז להבטיח רלוונטיות ועקביות.

  • צרו מותג שונה

הגדירו את עצמכם בנפרד מהמתחרים שלכם. העולם מלא במותגים ובפרסומות של עסקים מתחרים כשכול אחד מהם מנסה ללכוד את תשומת ליבם של הצרכנים.

למה כדאי לצרכנים לבחור במותג שלכם ולא באחרים? המיתוג של הארגון צריך להפגין בפני הצופים, מדוע הוא שונה מכל השאר, באופן שקל יהיה להבין ולזהות זאת, ותוך כדי כך המיתוג ימשיך להיות רלוונטי לקטגוריות העסקיות השונות.

  • צרו מותג בר קיימא

זהות המותג אמורה להיות נצחית, עליה להחזיק מעמד הרבה מעבר ליצירה הראשונית של המותג. תמיכה במותג של הארגון, תאפשר לכם:

  • לנטוע תחושה של אמון במותג בקרב הצרכנים
  • ליצור זהות שהיא גם בלתי נשכחת וגם מאוד מוכרת

מותג בר קיימא מושג באמצעות רעיון שיישאר לאורך זמן ויוכל להתגבר על שינויים. הישג גדול בעולם שלא מפסיק להתפתח ולהשתנות.

שילוט העסק לחיזוק המותג

השלט הוא הדבר הראשון שהצרכן הפוטנציאלי רואה כבר מרחוק. השילוט יכול להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את סך כל הנראות של העסק. השילוט הממותג של העסק יכול גם לחזק את הוגנות המיתוג ולהשפיע על אמון הצרכנים בו. השילוט הוא אמצעי חשוב לחיזוק המיתוג והוא יכול להשפיע על הגדלת השיווק והמכירות.

דרכים לחיזוק המיתוג והשיווק בעזרת השילוט:

  • הילחמו למען העיצוב המושלם

עיצוב השלטים לארגון לא מצטמצם רק בהצבת שלט המציג את המותג עם הלוגו של הארגון, השילוט מספק גם רמזים פסיכולוגיים עדינים לצרכנים, על איכות הארגון שלכם. שימו לב! כיוון שהרשות המקומית מגבילה במקרים רבים אלמנטים מרכזיים בשילוט (כמו גודל או מיקום), חשוב שהעיצוב ייקח בחשבון הגבלות אלה, מראש.

  • וודאו שהשלטים שלכם גלויים לעין

עיצוב השילוט יהיה חסר חשיבות אם הצרכנים לא יצליחו למצוא את העסק שלכם. ברור ששילוט המושך את העין יעשה את כל ההבדל.

  • חיבור מחדש אל לקוחות שניתקו קשר

השימוש בשילוט יכול להגדיל את מודעות הציבור למותג ולסייע לעסק ללכוד מחדש לקוחות שהפסיקו להגיע.

לקוחות עלולים לנטוש עסקאות עם הארגון בגלל הפרעות פשוטות כמו תורים ארוכים או תקלות טכניות. אבל, מודעות למותג שלכם יכולה לעזור לכם להתחבר מחדש ללקוחות אלה ולטעת בהם שוב את תחושת האמון ואת הנאמנות הנכספת והחשובה להצלחת העסק.

לסיכום, נצלו את הטיפים החיוניים הללו, והמיתוג שלכם יקצור הצלחות היום ובעתיד. מותג מוצלח זה לא משהו שסתם נתקלתם בו. עם מחקר, אסטרטגיה ופיתוח נכונים, זהות המיתוג שלכם תתבלט ותובדל מכול המותגים האחרים.

   
בניית אתרים  | חנות וירטואלית  | לימודים בנס ציונה  | יחסי ציבור  | עורכי דין  | חברת קידום אתרים בגוגל
  תוצאות חיפוש מתוך האתר נס-ציונה www.ness-ziona.co.il
נבנה על ידי EKDESIGN

 © כל הזכויות שמורות לאתר נס-ציונה, חברת אי.קיי.דיזיין בניית אתרי הכרויות ו קידום אתרים.   הזכויות לחלק מהתכנים, לתקצירי התכנים ולתמונות המופיעים באתר שייכים לבעליהם החוקיים וביניהם: וואלה, נענע, YNET, NRG, ספורט 5, גלובס, The Marker, תפוז, הארץ Online, עכבר העיר, rest, ועוד ומאוזכרים באתר ככאלה.  תכנים אשר ניכתבו ע"י צוות מערכת האתר נס-ציונה או למענו מחוייב באישור בכתב בטרם הצגתו באתר אחר ואיזכורים נכונים.  אם ברצונכם שלא להופיע באתר - כיתבו לנו! - אנו מכבדים את זכויותיכם.