נס ציונה - הפורטל
נס ציונה אודותינו חדשות כתבות עסקים לוחות ארועים חוגים פורום יצירת קשר
קטגוריה:  תחום:  טקסט חופשי:   
יום חמישי, י"ז תמוז תש"פ, 9 יולי 2020, 05:40   הוסף למועדפים הפוך לדף הבית
שם משתמש / אימייל:
סיסמא:
שכחתי סיסמא
כניסה לבעל עסק

הזינו את כתובת האימייל שלכם לקבלת עידכונים שוטפים,הפתעות ומבצעים

חדשות נס-ציונה אירועים ופעילויות ספורט חברה וקהילה
תרבות ופנאי עסקים מקומיים כתבות הגולשים שונות ומבצעים

ריהוט המשרד, לא רק ליופי

כתב/ת: מערכת האתר

עודכן בתאריך: 1/19/2020

אם אתם משפצים את המשרד, מומלץ לבחור בעיצוב ובריהוט משרדי שיהיה לא רק ליופי, אלא ישפר את בריאות העובדים ויחזק את הזהות והמיתוג של המוצר או השירות שלכם.

לשמור על בריאות העובדים

האם עצרתם פעם לחשוב שעובדים ברחבי הארץ מבלים לפחות 8 שעות בישיבה ליד שולחן העבודה שלהם? מסיבה זו יותר ויותר אנשים מתלוננים על פגיעות בעבודה ועל ירידה חדה ברמת הבריאות והאושר שלהם במקום העבודה. מה אתם, כמעסיקים יכולים לעשות בקשר למצב עגום זה? אחד הפתרונות הפשוטים הוא השקעה בריהוט משרדי ארגונומי.

כאשר אתם משקיעים בכסאות משרדיים ובכיסאות מנהלים ארגונומיים, אתם מציעים לעובדים רהיטים בעיצוב חדשני ונוחות מיוחדת, התומכים ביציבה טובה וברווחה של המשתמשים. מהם היתרונות של הריהוט הארגונומי, וכיצד תוכלו להשתמש בו כדי ליצור סביבת עבודה שמחה ובריאה יותר?

  • הפחתת הכאבים

ריהוט משרדי ארגונומי כמו כסא משרד או שולחן משרדי עומד, נועדו לתמוך באנשים בזמן שהם עובדים. כאשר העובד לא יושב עם גב מגובנן, או עובד על ציוד המחמיר את היציבה ואת צורת הגו שלו, הוא יכול לחוות ירידה בעצמת הכאבים.

ריהוט ארגונומי מיועד:

  • לתקן את תנוחת העובדים
  • ליישר מחדש את עמוד השדרה שלהם
  • למנוע דלקות פרקים
  • להפחית באופן כללי את מספר הפגיעות הקשורות לעבודה
  • הגדלת הפרודוקטיביות

כאשר עובדים סובלים פחות מכאבים, סביר להניח שיקבלו עידוד להגביר את הפריון. עובדים, אשר נמצאים במצב בריאותי טוב, יחוו הרבה פחות הסחות דעת, שימנעו מהם לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר שאפשר. כמו כן, מכיוון שלריהוט משרדי ארגונומי יש יכולת להפחית פגיעות הקשורות לעבודה, המשמעות היא שהעובדים שלכם יעדרו פחות מהעבודה, בגלל מחלה או פציעה, וישהו זמן רב יותר במשרד.

  • שיפור בריאות העובדים

ריהוט משרדי ארגונומי יכול לשפר את בריאות העובדים. בריאות העובדים לא מסתכמת רק במצבם הפיזי, אלא נוגעת גם לבריאות הנפשית שלהם. כאשר אתם משקיעים, כמעסיקים, בבריאות העובדים – הגופנית והנפשית – באמצעות ריהוט ארגונומי, אתם שולחים להם מסר שאכפת לכם מהם.

כאשר העובדים ירגישו שאתם דואגים להם ומתייחסים אליהם בכבוד, הם ידווחו על תחושה רבה יותר של אושר ורווחה במקום העבודה. אם אתם רוצים לשפר את הבריאות הכללית של העובדים שלכם, ולהגדיל את הפרודוקטיביות במשרד – ריהוט ארגונומי עשוי להיות הפתרון עבורכם.

לחזק את מיתוג המשרד

המטרה הסופית של עיצוב פנים המשרד אמורה להיות: שיפור תרבות החברה ויצירת מרחב עבודה יצרני ומוטיבציוני, תוך שיקוף ערכי המותג של החברה.

כיצד יכול עיצוב יצירתי לעזור לחזק את תרבות החברה?

  • על ידי שיקוף האתוס של הארגון
  • הערכים של הארגון
  • ההתנהגויות שהארגון מעודד

לכן, חיוני שעיצוב המשרד לא יהיה מנוגד לתרבות החברה שלכם. מומחים טוענים כי עיצוב וריהוט יעילים יכולים לספקי דרך מוחשית לתמוך (ולעתים אפילו לשנות) בתרבות הארגון.

ריהוט ממותג

סביבת עבודה מבוססת פעילויות היא מקום שבו אין לעובדים תחנת עבודה מסוימת, אלא אפשרות לבחור, מבין מגוון עמדות עבודה, את המקום בו הם רוצים לעבוד. סגנון זה כולל מספר יתרונות, כגון:

  • שיפור רווחת העובדים
  • הענקת תחושת סיפוק לעובדים
  • שיפור המוטיבציה
  • אפשרות להכיל כוח אדם גדול מבלי להרחיב את שטחי המשרד
  • הגברת הגמישות על ידי עידוד שיתופי פעולה ושיחות

על מנת ליישם מעבר מוצלח לסביבת עבודה מבוססת פעילויות, יהיה עליכם לבחור גם בריהוט משרדי מתאים, כגון:

  • תחנות עבודה מסורתיות – למקרים בהם העובדים ירצו לעבוד ליד השולחן כדי לבצע משימות מסוימות.
  • ריהוט המציע חללי עבודה שקטים – זה יכול להיות דוכנים ייעודיים שבהם אנשים יכולים לבצע שיחות טלפון, או לשוחח פנים אל פנים.
  • ריהוט שיתופי – אזורי ישיבה רכים לפגישות לא פורמליות עם לקוחות או לשיתופי פעולה בין חברי הצוות.

אם גם אתם רוצים לאמץ סביבת עבודה מבוססת פעילויות, ריהוט ארגונומי, וורסטילי הוא קריטי מבחינת השפעתו על סביבת עבודה שכזו.

ריהוט משרדי מעניק גם הזדמנות אידיאלית לשקף את מותג החברה בעיצוב המשרד:

  • החל מעיצוב בסיסי כמו בחירת ריהוט רך או אומנות קיר בצבעי חברה,
  • ועד לעיצוב אזורים שלמים על פי נושא מסוים, כפי שאפשר לראות במשרדים של גוגל.

ריהוט משרדי ואביזרים הם דרך מרכזית באמצעותם תוכלו גם לשפר את בריאות העובדים וגם להדגיש את המותג ואת תרבות החברה שלכם.

   
בניית אתרים  | חנות וירטואלית  | לימודים בנס ציונה  | יחסי ציבור  | עורכי דין  | חברת קידום אתרים בגוגל  | חוקר פרטי במרכז
  תוצאות חיפוש מתוך האתר נס-ציונה www.ness-ziona.co.il
נבנה על ידי EKDESIGN

 © כל הזכויות שמורות לאתר נס-ציונה, חברת אי.קיי.דיזיין בניית אתרי הכרויות ו קידום אתרים.   הזכויות לחלק מהתכנים, לתקצירי התכנים ולתמונות המופיעים באתר שייכים לבעליהם החוקיים וביניהם: וואלה, נענע, YNET, NRG, ספורט 5, גלובס, The Marker, תפוז, הארץ Online, עכבר העיר, rest, ועוד ומאוזכרים באתר ככאלה.  תכנים אשר ניכתבו ע"י צוות מערכת האתר נס-ציונה או למענו מחוייב באישור בכתב בטרם הצגתו באתר אחר ואיזכורים נכונים.  אם ברצונכם שלא להופיע באתר - כיתבו לנו! - אנו מכבדים את זכויותיכם.