חנות וירטואלית - כל דג יכול להיות כריש!

תאריך פרסום: 6/21/2009

בעל עסק טיפוסי בנס ציונה, שחשקה נפשו להתחיל לבצע מכירות בתפוצה ארצית, מה עליו לעשות? בימים עברו היה עליו לצורך כך לפתוח סניפים נוספים בכל רחבי הארץ, ולהשקיע  לא מעט ממון ומשאבים – משימה בלתי אפשרית לרובינו. היום לעומת זאת, מכירות בתפוצה ארצית יכולות להיות נחלתו של כל אחד מאיתנו, בהשקעה כספית מינימלית. איך עושים זאת? פשוט מאוד, פותחים חנות וירטואלית ברשת האינטרנט, ועם קצת תושייה ויכולות נחשפים לקהל גולשים עצום בארץ ובעולם.

יכול להיות שאתם מאותם אנשים שחשבו כבר שנים על הרמת חנות וירטואלית באינטרנט, אבל משום מה קיבלו בשלב מסוים פיק ברכיים, כי לא לכולנו ניהול עסקים בעולם הוירטואלי הוא דבר מובן מאילו. לטובת אלה שחשים באותו פיק, הכנו לכם טיפים לניהול חנות וירטואלית, כי בסופו של דבר מדובר במשהו הרבה יותר פשוט ממה שנראה לעין.
 
 
 
אבל קודם כל מהי חנות וירטואלית?
חנות וירטואלית, היא פלטפורמה אינטרנטית למסחר אלקטרוני. מדובר למעשה באתר אינטרנט מתוחכם שיכלול לרוב קטלוג מוצרים, אפשרות לרכישה וסליקה אונליין, המהדרין יוסיפו גם תוכן ומידע לגולשים שיעלו את אמינות האתר בעיניהם. חנות וירטואלית מתקדמת תכלול גם אפשרויות למגוון סוגי מכירות, כגון מכירה אישית, מכירה פומבית, ומכירה קבוצתית. כמו כן תכלול מערכת החנות, אפשרות לשלוט על מחירים, מק"טים, לנהל ספקים וסחורות , ולעקוב אחר מגוון מדדים לניתוח ביצועי המכירות.

טיפים לניהול חנות וירטואלית:

עיצוב חנות  וירטואלית: לפני שכירת שירותיה של חברת בניית אתרים שתעצב לכם את החנות הוירטואלית בצורה מקצועית , נעימה לעין, כזו שמעודדת רכישות. כמו כן, שימו דגש על כך שתהליך הקנייה בחנות יהיה פשוט ככל שניתן , שהגולש לא יידרש לבצע תהליכים מורכבים מדי בדרכו לטופס התשלום המיוחל.

אמינות – שדרו אמינות לגולש, תנו לו את התחושה שאתם גורם שכדאי לו לעשות עימו עסקים. כיתבו טקסטים רהוטים ושימושיים באתר, היו שקופים לגבי העלויות המלאות של המוצרים, ציינו באופן ברור טלפון לקבלת שירות לקוחות ותמיכה. כמו כן, פרסמו באתר את העובדה שתהליכי הסליקה בחנות מבוצעות על גבי שרת מאובטח.  כל הסטנדרטים שאתם מקפידים עליהם בעולם המסחר האמיתי, צריכים להתקיים גם בעולם המסחר האלקטרוני.

אטרקטיביות – האינטרנט, מה לעשות, היא זירה תחרותית, ובשביל להצליח בה צריך לתת הצעות תחרותיות. אחת הסיבות שכל כך הרבה אנשים עורכים קניות באינטרנט, מעבר לנוחות וקלות הקנייה,  היא שהם מצפים מראש למחירים אטרקטיביים יותר מאלה הנמצאים בחוץ, השתדלו לעמוד בציפייה הזאת.
 
נאמנות לקוח: נאמנות לקוח היא אחת מכללי היסוד של מסחר אלקטרוני. לקוח שרכש מכם והיה מרוצה, סביר להניח שיקפוץ אליכם שוב לביקור אחרי חווית הקנייה החיובית שלו. השתדלו אכן שהלקוחות שלכם יפתחו חווית גלישה חיובית באתר שלכם. טפחו מועדון לקוחות אלקטרוני , אשר מי שנרשם אליו זוכה להטבות מיוחדת ועדכונים שוטפים במייל על מוצרים ומבצעים חדשים בחנות.
למידע נוסף בנושא בקרו באתר: www.hanutexpress.co.il
 
 

בניית אתרים  | חנות וירטואלית  | לימודים בנס ציונה  | יחסי ציבור  | יעוץ משפטי בחינם  | חברת קידום אתרים בגוגל
  תוצאות חיפוש מתוך האתר נס-ציונה www.ness-ziona.co.il
נבנה על ידי EKDESIGN

 © כל הזכויות שמורות לאתר נס-ציונה, חברת אי.קיי.דיזיין בניית אתרי הכרויות ו קידום אתרים.   הזכויות לחלק מהתכנים, לתקצירי התכנים ולתמונות המופיעים באתר שייכים לבעליהם החוקיים וביניהם: וואלה, נענע, YNET, NRG, ספורט 5, גלובס, The Marker, תפוז, הארץ Online, עכבר העיר, rest, ועוד ומאוזכרים באתר ככאלה.  תכנים אשר ניכתבו ע"י צוות מערכת האתר נס-ציונה או למענו מחוייב באישור בכתב בטרם הצגתו באתר אחר ואיזכורים נכונים.  אם ברצונכם שלא להופיע באתר - כיתבו לנו! - אנו מכבדים את זכויותיכם.