נס ציונה - הפורטל
נס ציונה אודותינו חדשות כתבות עסקים לוחות ארועים חוגים פורום יצירת קשר
קטגוריה:  תחום:  טקסט חופשי:   
יום שישי, כ"ה ניסן תשפ"ד, 3 מאי 2024, 22:52   הוסף למועדפים הפוך לדף הבית
שם משתמש / אימייל:
סיסמא:
שכחתי סיסמא
כניסה לבעל עסק

הזינו את כתובת האימייל שלכם לקבלת עידכונים שוטפים,הפתעות ומבצעים

חדשות נס-ציונה אירועים ופעילויות ספורט חברה וקהילה
תרבות ופנאי עסקים מקומיים כתבות הגולשים שונות ומבצעים

נתי יריב - מלך סצינת הלילה

כתב/ת: מערכת האתר

נתי יריב - מלך סצינת הלילה

עודכן בתאריך: 1/10/2008

*נתי יריב עומד מאחרי 5 ליינים קבועים של מסיבות במועדונים הכי נחשבים בתל-אביב והוא זוקף לזכותו גם את הפקת  המסיבות ואירועים חברתיים הנוצצים והמדוברים ביותר בעשור האחרון* כמוביל חברתי הוא חייב להיות כל העת עם האצבע על דופק השוק ולהתאים עצמו לשינויים שחלים*  24 אלף צעירים וצעירות, שהולכים אחריו לכל מקום, הם עדות לכך שהוא ראוי לתואר*
 
"קהל המבלים התל-אביבי כיום הוא קהל בררן. זהו קהל שמודע היטב לסצינת הלילה, יש לו מה שאני מכנה 'חכמת בילוי' והוא בוחר לעצמו את האופציה הנראית לו, מתוך המגוון הגדול של האלטרנטיבות הקיימות.אם פעם, בעבר הלא כל כך רחוק, אפשר היה 'לעבוד' עלה קהל בכל מיני גימיקים שטותיים, כיום הקהל הזה לא רק שיודע מה הוא רוצה ומה שצריך להיות, הוא לא יחשוב פעמיים ויסתלק אם הוא לא יקבל את זה".
האבחנה הזו שייכת לנתי יריב, 34, מי שנחשב כיום למלך סצינת חיי הלילה בעיר תל-אביב. יריב, רווק (רק בהגדרה כי בפועל הוא חי בשנים האחרונות עם המפיקה ואשת יחסי הציבור דנה רון) מפעיל כיום  5 ליינים קבועים של מסיבות במהלך שבוע ב"קזינסקי", "נייט קלאב", "המרפאה", "ריין" והחל מהשבוע שעבר גם ב"קלאב ריאו" החדש. אבל זה לא הכל.
באמצעות חברת "באזז תקשורת" שבבעלותו, הוא גם אחראי להפקת עשרות מסיבות ואירועים חברתיים נוצצים ומדוברים - הן של הגדולות והמובילות בחברות המסחריות וגופי התקשורת השונים והן של גורמים פרטיים, בעיקר סלבריטאים.
תקצר היריעה מלהכיל את רשימת כל הסלבס הנוהגים לפקוד את האירועים שלו. בין אלה ניתן לציין את אילנה אביטל, יובל כספין, אלברט אילוז, מושיק עפיה, דידי הררי, יואב שוורד, עומר ברנע, סאבלינימאל והצל, אילון בן יוסף, חיים צינוביץ' והרשימה, כאמור עוד ארוכה ארוכה.
- שאלה בלתי נמנעת: מה סוד ההצלחה שלך?
יריב: "אני מאמין שמדובר בשילוב של דברים. זה הקהל האיכותי שמגיע לאירועים שלי, זו האווירה שאני משרה על האירוע, זו המוסיקה שאני בוחר להשמיע וזה, כמובן, האתרים בהם אני בוחר לקיים את האירועים. אני חושב שגם לעובדה שאני נשאר צנוע מוסיפה לא מעט לעניין ההצלחה. פרמטר נוסף שאני מאמין שתורם מאוד להצלחה זו ההתמדה. לכל אירוע – גדול כקטן – אני מתייחס בשיא הרצינות. אני לא מאפשר לעצמי 'לזייף'. גם במסיבה שתבוא אחרי איזה אירוע גרנדיוזי באמת, אשקיע את כל כולי. מעבר לזה, מי שמכיר אותי יודע שאני אדם שלא מוכן להתפשר כשמדובר בעבודה. אני תמיד משתדל לעשות את הטוב ביותר בכל הפרמטרים שציינתי בתחילה. אין אצלי סתם מסיבה. חייב שיהיה לה את אותו ערך מוסף שיהפוך אותה למשהו מיוחד ומקורי. שמי שייצא מהאירוע יבין שהוא חווה משהו מיוחד".
- ואיפה בכל זה נכנסת האהבה למה שאתה עושה?
יריב: "אי אפשר לעשות את מה שאני עושה – וזה כבר מתמשך כמעט  13 שנה כמעט – בלי לאהוב את זה. זה תמיד ישנו – בלב. אני אוהב את חיי הלילה, אני חי את הלילה. מעבר לזה אני אוהב את המסיבות, אני אהב את האנשים שבאים, אני אוהב את כל המתח שלפני האירוע. זה חלק ממני. אני בטוח ומשוכנע שבלי לאהוב את כל העסק הזה לא הייתי שורד אפילו שבוע אחד".
 
לא מבטיח כלום לסלבריטאים
 
את הקשר שלו עם חיי הלילה החל נתי יריב, תושב נס ציונה במקור, כבר בגיל צעיר, עת שימש איש יחסי ציבור למועדון באזור רחובות. כשעבר לתל-אביב השתלב בעבודה כמאבטח בתוכנית הבידור "הראשון בבידור" של דודו טופז. מהר מאוד קודם לתפקיד עוזר הפקה. וכשהתוכנית ירדה מהמסך, המשיך יריב להפקות אחרות. כאן, במסגרת הפקות הטלוויזיה בהן היה מעורב, יצר את הבסיס לקשריו ההדוקים עם הסלבריטאים השונים וכאן גם נוצר את האמון המקצועי בקרב מקבלי ההחלטות בגופי התקשורת השונים להפקיד בידיו את כל האירועים השנתיים ומסיבות ההשקה שלהם.
הפעם הראשונה שלו בארגון מסיבה הייתה בגיל 22, עת ארגן לעצמו מסיבת יום הולדת. "הזמנתי את כל מי שאני מכיר, רובם הגדול אנשי טלוויזיה", הוא משחזר, "הגיעו כמעט אלף איש שמאוד נהנו. מכאן זה התחיל להתגלגל. חשוב לזכור שחיי הלילה אז היו צנועים הרבה יותר. לא היו הרבה מקומות כמו שהיום. גם לא היה דבר כזה שנקרא ליין מסיבות. מי חשב על זה בכלל? ההתחלה הייתה התארגנות של כמה חבר'ה לעשות מסיבה".
- מי הקהל שלך? איך אתה מאתר אותו? איך אתה שומר עליו?
יריב: "נתחיל מזה שבמהלך השנים אגרתי רשימה של כמאה אלף איש. זה במעגל הגדול. במעגל הקבוע, זה שמגיע בכל שבוע באופן קבוע לאירועים, יש לי מאגר של כ-24 אלף צעירים וצעירות. אלה הם קהל הבסיס שלי, שהולכים אחרי ממועודן למועדון, מבר לבר. המאגר הזה כולל בנים בני עשרים ושבע פלוס ובנות בגיל עשרים ושלוש ומעלה. את הרשימה הזו אגרתי במהלך השנים שאני פועל בשטח. יש לי מישהי שזו העבודה שלה – ליצור קשר עם מבלים שמגיעים לאירועים. מבלי להמעיט בערך מאגר השמות שיש לי, מה שחשוב באמת זה לגרום להם ללכת אחריך. ואת זה אני עושה במסיבות ובאירועים שאני מארגן. הם יודעים שאצלי הם יקבלו את הטוב ביותר, בכל הפרמטרים שמסיבה טובה נמדדת – מוסיקה, אווירה, איכות קהל, שתיה, אוכל, סלבריטאים וכו'. אחרי שאתה רוכש לעצמך מוניטין וכולם מודעים לכך שהמסיבות שלך זה הדבר הכי טוב שיכול להיות – המגמה משתנה. הקהל הוא זה שמבקש להגיע לאירועים – הם מתקשרים, הם דואגים להיכלל ברשימת המוזמנים".
- כמה באמת לעובדה שאתה מחובר לסלבריטאים מוסיפה לכל העניין?
יריב: "אין ספק שזה מוסיף, אבל זה לא העיקר. הקהל הרחב אוהב להסתופף לצד סלבריטאים, אבל לא רק זה יגרום לו לחזור ולהגיע לליינים שלי. כפי שכבר אמרתי, הקהל כיום מאוד בררן, מאוד מודע למה שהולך – והוא מחפש את הערך המוסף בכל אירוע. אם לא אספק לו את זה – הוא לא יהסס פעמיים לעזוב, אפילו שהוא יודע שלאירועים שלי נוהגים להגיע סלבריטאים".
-  איך אתה מצליח באמת להביא את הסלבריטאים לאירועים שלך? מה אתה מבטיח להם?
יריב: "נתחיל מזה שאני מבטיח להם כלום. אני פשוט מזמין אותם. ירצו – יבואו. לא ירצו – לא יבואו. אני לא מכריח אף אחד, אני גם לא מבטיח להם דבר. רובם הגדול באים לאירועים שלי גם מכיוון שהם בראש וראשונה חברים שלי, אבל גם מכיוון שהם יודעים שבאירועים שלי אפשר ליהנות וגם שיזכו ליחס הולם, שזה אומר אירוח וי. אי.פי על כל המשתמע מכך. צריך להבין שעם רוב רובם של הסלבריטאים שבאים לאירועים שלי הקשר בינינו הוא קשר אישי וחברי. מכאן זה מתחיל".
 
יציאה בחבורות
 
כאמור, כמעט 13 שנה עושה נתי יריב בשטח והוא מכיר את חיי הלילה מלפני ומלפנים. כמוביל חברתי הוא מקפיד מאוד להיות כל העת עם האצבע על הדופק בכל הקשור לתמורות ולשינויים בסצינת הלילה. בהתאם לתמורות שחלות בשטח, הוא מתאים את האירועים והמסיבות שהוא מפיק. מכאן גם נובע המעבר שלו בין המועדונים-ברים. "בענף הזה אסור לך לנוח על זרי הדפנה", הוא מסביר, "כדי לשמור על המוניטין שצברתי במהלך השנים, אני  חייב כל העת לחפש חידושים וריגושים. אתה חייב להיות מודע למגמות המתרחשות בשטח כדי להגיב בהתאם. אני גם נמנה על מה שאנחנו מכנים 'מועצת הלילה', קבוצה של בעלי מועדונים, יחצ"נים ומפיקים, המתכנסת מפעם לפעם – בהרכבים כאלה ואחרים – כדי לשוחח על הנעשה בענף".
- לאדם שאינו מעורה בסצינת הלילה התל-אביבית נדמה שמה שהיה הוא מה שהווה.
יריב: "אז זהו, שממש לא. במהלך השנים חלו מספר שינויים מהותיים, ברבדים שונים, אשר יצרו תגובת שרשרת. נתחיל אולי מהעובדה שבעבר בעלי המועדונים הסתמכו בעיקר על הכנסות ממכירת כרטיסי כניסה. היום הכניסה למועדונים ולברים היא ברוב המקומות בחינם. עיקר ההכנסות מגיעות ממכירת האלכוהול והאוכל. המגמה הזו היא פועל יוצא לשינוי שחל באופי הבילוי. בעבר הייתה מקובלת תרבות הבילוי העומד. מאסה גדולה של קהל שהיה נדחס אל המועדון ומעביר את הערב תוך עמידה על הרגליים, לרוב בריקודים. בשנים האחרונות הולכת ותופסת את מקומה את מה שאני מכנים תרבות הבילוי בישיבה. מדובר בבילוי יותר אינטימי. המגמה הזו היא פועל יוצא למעבר ממועדונים גדולים לברים".
- ואיזו מגמה חדשה מסתמנת באופק?
יריב: "השינוי האחרון, המתרחש ממש בתקופה זו, הוא שילוב בין התופעות שציינתי קודם. הכוונה למה שאנחנו מכנים 'מגה ברים', או פיק-אפ ברים. מקום גדול מאוד, המחולק למספר אגפים. בחלק אחד ניתן לשבת, לשתות ולאכול  ואילו בחלק אחר אפשר לרקוד. ה'קלאב ריאו' שנפתח אך לפני שבוע הוא המענה האופטימלי למגמה החדשה הזו. הוא רחב ידיים והוא מחולק מודולרית למספר רב של אגפים. הקהל יכול לעבור מאגף לאגף ולשלב בין צורות הבילוי.   ירצו  - ישבו, ישתו ויאכלו. ירצו, יעלו על רחבת הריקודים וירקדו".
- במהלך השנים הבחנת גם שינויים שחלו אצל קהל המבלים עצמו?
יריב: "התופעה אולי הבולטת ביותר אצל קהל המבלים הוא שבעבר הקהל היה מושתת על זוגות – בחור ובחורה, או שתי בחורות או שנים בחורים. כיום הבילוי הוא קבוצתי. המגמה היא לצאת בחבורות של צעירות וצעירים בממוצע של 5-6 איש".  
- ואיך כל השינויים שציינת משפיעים על הליינים שלך?
יריב: "כל שינוי כזה מאלץ אותי לתת מענה בהתאם, בכל הפרמטרים האפשריים. מה שטוב למועדון עם אלף איש, שכל הזמן עומד על הרגליים ורוקד, לא מתאים, כמובן – מבחינת מוסיקה, אווירה, תאורה ותכנית – לבר או למגה בר. אני נערך, כמובן, בהתאם, ומוצא את התמהיל הנכון בכל הפרמטרים".

מאת: דודו אורן, באדיבות פורטל האינטרנט MB1 מבית "מקומונים בשרון".
   
 נושא   כינוי   תאריך ושעה 
1. מה נעשה עם המידע הזה?? יוסי פחימה 10/13/2011 9:00:24 AM
בניית אתרים  | חנות וירטואלית  | לימודים בנס ציונה  | יחסי ציבור  | יעוץ משפטי בחינם  | חברת קידום אתרים בגוגל
  תוצאות חיפוש מתוך האתר נס-ציונה www.ness-ziona.co.il
נבנה על ידי EKDESIGN

 © כל הזכויות שמורות לאתר נס-ציונה, חברת אי.קיי.דיזיין בניית אתרי הכרויות ו קידום אתרים.   הזכויות לחלק מהתכנים, לתקצירי התכנים ולתמונות המופיעים באתר שייכים לבעליהם החוקיים וביניהם: וואלה, נענע, YNET, NRG, ספורט 5, גלובס, The Marker, תפוז, הארץ Online, עכבר העיר, rest, ועוד ומאוזכרים באתר ככאלה.  תכנים אשר ניכתבו ע"י צוות מערכת האתר נס-ציונה או למענו מחוייב באישור בכתב בטרם הצגתו באתר אחר ואיזכורים נכונים.  אם ברצונכם שלא להופיע באתר - כיתבו לנו! - אנו מכבדים את זכויותיכם.